Υπέρ της κατάργσης του ΥΜΑΘ ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Αγανακτισμένος ο Μπουτάρης με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα λαδάδικα, χαρακτήρισε «απολίτιστους» τους επαγγελματίες της περιοχής Τη θέση του υπέρ της κατάργησης του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης επανέλαβε, από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης. «Είναι απαράδεκτη η ύπαρξη του ΥΜΑΘ, το οποίο υπάρχει μόνο για […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/1CqtpIN
via IFTTT
from tsantiri.gr http://ift.tt/1CqtpIN
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου