Στις ΗΠΑ μεταβαίνει την επόμενη εβδομάδα η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters. Όπως αναφέρει το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο, η Άνγκελα Μέρκελ θα επισκεφθεί την Ουάσιγκτον και την Οτάβα, για να συζητήσει με τον Αμερικανό πρόεδρο, Μπάρακ Ομπάμα και τον Καναδό πρωθυπουργό, Στέφεν Χάρπερ. Σύμφωνα με την ενημέρωση από την […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/1LESZfZ
via IFTTT
from tsantiri.gr http://ift.tt/1LESZfZ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου