Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Μήνυμα από Παρίσι για συμβιβασμό στο ελληνικό ζήτημα

Τι δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων για τη στάση της νέας κυβέρνησης απέναντι στη διαπραγμάτευση Η Ελλάδα και οι Ευρωπαίοι εταίροι της θα πρέπει να συμβιβάσουν «τις προσδοκίες για αλλαγή» με «τους κανόνες» της ευρωζώνης, δήλωσε σήμερα από τη Στοκχόλμη ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Αρλέμ Ντεζίρ. «Δεν πιστεύω ότι η κατάσταση θα πρέπει […]



from tsantiri.gr http://ift.tt/1LESYZe

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου