Εγώ δεν είμαι εραστής της δραχμής, άλλοι είναι εραστές και άρρωστοι με το ευρώ, τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Λαπαβίτσας, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον ANT1. Αναφερόμενος στη χθεσινή δήλωσή του ότι δεν θα ψηφίσει ό,τι έρθει στη Βουλή, διευκρίνισε: «Μου έγινε μια ερώτηση χθες, αφού είχα πει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ενωμένος […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/1NDjBMy
via IFTTT
from tsantiri.gr http://ift.tt/1NDjBMy
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου