Μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της πέρασε η Σελίν Ντιόν, στον αποχαιρετισμό του συζύγου της, Ρενέ Ανζελίλ.
Η κηδεία του τελέστηκε στο Μόντρεαλ, το μέρος όπου έγινε και ο γάμος τους το 1994.
Παρά τον πόνο της, η Σελίν Ντιόν θέλησε να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο που συμπαρίσταται στο πένθος της.
Η ίδια ανακοίνωσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter ότι όλοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά την κηδεία του Ρενέ Ανζελίλ.
Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσιεύει η dailymail.co.uk:
το είδαμε στο medicalland
ΣΕΛΙΝ ΝΤΙΟΝ: Λύγισε στην κηδεία του πολυαγαπημένου της συζύγου, Ρενέ Ανζελίλ (ΦΩΤΟ) - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.
from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/1JnROnp
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου