ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΛΑΘΙΑ
Ζυμη
1 φακ μαγια ξηρή
2 κουταλιες της σουπας ζαχαρη
1/2 κ.γ.αλατι
1 αυγο
ξυσμα απο ενα πορτοκαλι
250 γρ. γαλα χλιαρό
6 κουταλιες λαδι ελαιολαδο η ηλιελαίο)
1 κροκαδι (για άλειμμα )
500 γρ αλευρι(η ζυμη να ειναι σφιχτή)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ~
Σε ενα μπολ βαζω το χλιαρό γαλα μαζι με την μαγια και τα υπολοιπα υλικα!
.Αφηνω να φουσκωσει για μια ωρα !
.Ξεχωριζω απο την ζυμη ενα κομματι για να πλεξω το χερουλακι του καλαθιού.!
Με την υπόλοιπη ζυμη αρχίζω να πλέκω τις πλεξούδες.
Σε ενα ταψι βάζω αντικολλητικο χαρτι.!
Παιρνω ενα μπολακι πήλινο περίπου 0,5 λτ.το λαδώνουμε και με τις πλεξούδες καλύπτω όλη την επιφάνεια.
Πλέκω και το χερουλακι και το βαζω διπλα στο καλαθι .
Περναω την επιφανεια με χτυπημένο αυγό και τα ψηνω μεχρι να ροδισουν στους 180 βαθμους για 35 περιπου λεπτα.
Μολις ψηθει και κρυώσει βγαζω το πηλινο μπολακι και κολλάω το χερουλακι με δυο οδοντογλυφιδες απο καθε μερια.
Μεσα μπορειτε να βαλετε ο,τι θελετε!
Εγω τα διακοσμησα με ζαχαροπαστα!
Μπορειτε επισης να τα κανετε και με τη ζυμη του τσουρεκιου!
Πασχαλινά καλαθάκια με ζαχαρόπαστα βημα βημα απο τη Sofia Kara - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.
from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/1M3ZXZM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου