Τα «μπιφτέκια» του χορτοφάγου είναι πολλών ειδών και γεύσεων!Είχαμε φτιάξει από όσπρια(δες εδώ),τώρα θα φτιάξουμε από ρύζι.Είναι εντελώς διαφορετικά σε υφή,πιο «ανάλαφρα»,πολύ θρεπτικά και επειδή έχουν πολύ μαϊντανό και δυόσμο θα σας θυμίσουν κάπως τους καλοκαιρινούς κεφτέδες).Πρέπει οπωσδήποτε να τα δοκιμάσετε σε σάντουιτς!Με κρεμμυδάκι,μαγιονέζα και καπνιστό τυρί,κανείς δε θα καταλάβει τη διαφορά από τα κανονικά […]
Ρυζομπιφτέκια με δυόσμο και φέτα - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.
from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/2fyEbFF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου