Για την «τρελή» ιδέα που έφερε «τρελή επιτυχία» μίλησαν στο Forbes η σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη Μαρέβα Γκραμπόφσκι και η συνεργάτης της Δήμητρα Κολοτούρα, οι δύο γυναίκες που ρίσκαραν να λανσάρουν στην αγορά brand πολυτελείας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. «Όταν ίδρυσαν το brand πολυτελείας κατά τη διάρκεια της συνεχώς κλιμακούμενης ελληνικής οικονομικής κρίσης, φίλοι, συνάδελφοι […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2vGk2Ew
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου