Την επιβολή λειτουργίας των διοδίων στην Ήπειρο, θέμα που προέκυψε κατόπιν απαιτήσεων της Τρόικα, ενόψει της παραχώρησης της Εγνατίας σε ιδιώτες, καταγγέλλει ο Βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ -ο οποίος έχει την Ήπειρο υπό την κοινοβουλευτική του εποπτεία-… Διαβάστε τη συνέχεια στο tribune.gr
from tsantiri.gr http://ift.tt/1rRHhIo
via IFTTT
from tsantiri.gr http://ift.tt/1rRHhIo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου