Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Ερώτηση Κουίκ για διόδια και ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας

Την επιβολή λειτουργίας των διοδίων στην Ήπειρο, θέμα που προέκυψε κατόπιν απαιτήσεων της Τρόικα, ενόψει της παραχώρησης της Εγνατίας σε ιδιώτες, καταγγέλλει ο Βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ -ο οποίος έχει την Ήπειρο υπό την κοινοβουλευτική του εποπτεία-… Διαβάστε τη συνέχεια στο tribune.gr



from tsantiri.gr http://ift.tt/1rRHhIo

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου