Η ΕΣΕΕ ζητάει παρέμβαση των υπουργών για την λήψη των αναγκαίων μέτρων με σκοπό την αποκατάσταση ζημιών που υπέστησαν οι επιχειρήσεις Την ανακούφιση των επιχειρήσεων της Ηπείρου, της Αιτωλοακαρνανίας και της Ευρυτανίας ζήτησε με επιστολή της η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας προς τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, Οικονομικών Γιάννη Βαρουφάκη, […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/1uUmsI4
via IFTTT
from tsantiri.gr http://ift.tt/1uUmsI4
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου