Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

«Η Νέα Δημοκρατία έχει μπασταρδέψει»

Πυρά κατά πάντων εξαπέλυσε ένα από τα ιστορικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός, Γιάννης Βαρβιτσιώτης, κάνοντας λόγο για οδυνηρή ήττα του κόμματος στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, σημειώνοντας ότι «το κόμμα έχει μπασταρδέψει». Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1», ο κ. Βαρβιτσιώτης αποκάλυψε ότι κάποιοι προσπάθησαν να τον απομακρύνουν με την στάση τους […]



from tsantiri.gr http://ift.tt/1yBFd4z

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου