Αγαπητέ μπαμπά, Δεν έχω ιδέα αν μπορέσουν οι λέξεις να χωρέσουν όλα εκείνα για τα οποία θέλω να σ’ευχαριστήσω. Οπότε μήπως ν’αρχίσω με μια συγγνώμη; Για όλες τις φορές που έπεφτα, ακριβώς επειδή ήμουν απρόσεχτη κι αφηρημένη, έπεφτα άσχημα. Λυπάμαι λοιπόν που σε έκανα να έχεις πολλές τέτοιες εμπειρίες, καθώς πήγαινε κάθε φορά η ψυχή […]
Σ’ευχαριστώ μπαμπά που δεν ήσουν τέλειος!!! - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.
from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/2fOhEbb
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου