Την πολιτική ευθύνη για την κακοδιαχείριση που αποκαλύφθηκε επί των ημερών του στο ταμείο της «Παγίας Προκαταβολής» του δήμου Θεσ/νίκης ανέλαβε ο Β. Παπαγεωργόπουλος, κατά την απολογία του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης. «Η πολιτική ευθύνη ανήκει 100% σε μένα, διότι η κακοδιαχείριση έγινε επί των ημερών μου» τόνισε ο Β. Παπαγεωργόπουλος, και σε […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2mSAO2Y
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου