«Όμως κι εμείς θέλουμε τη νίκη, είμαστε υγιείς και παίζουμε καλά» Αν κάποιος γνωρίζει καλά την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ, αυτός δεν είναι άλλος από τον Δημήτρη Ιτούδη ο οποίος βρισκόταν στον πάγκο του Παναθηναϊκού για 13 συναπτά έτη. Ο προπονητής των πρωταθλητών Ευρώπης μιλώντας για το παιχνίδι της Παρασκευής (31/3, 21:45) είπε ότι «περιμένουμε ένα […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2nz2KWt
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου