«Όλες οι χώρες της Ευρώπης είναι σε ανάπτυξη και εμείς στωικά και αριστερά επιμένουμε στην ύφεση» Μονόδρομο χαρακτηρίζει την πολιτική αλλαγή η βουλευτής της ΝΔ και τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης Ντόρα Μπακογιάννη σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Κεφάλαιο». Υποστηρίζει ότι «το τέταρτο μνημόνιο είναι ήδη εδώ αλλά χωρίς λεφτά» και προσθέτει ότι το κόστος της […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2omEvhG
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου