Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Ένωση Κεντρώων: Στο Χίλτον συνεχίζεται το δράμα

«Αν είχαν γίνει οι μεταρρυθμίσεις θα είχαμε βγει από το 2011 από τα μνημόνια» «Αν είχαν γίνει οι μεταρρυθμίσεις θα είχαμε από το 2011 βγει από τα μνημόνια» υποστηρίζει σε ανακοίνωση της η Ένωση Κεντρώων. Επισημαίνει δε ότι «το πελατειακό κράτος, η κλειστοφοβία και η ψηφοθηρία κάποιων δημιουργούν τώρα μεγάλο κόστος». Επιπλέον η ΕΚ σχολιάζει […]

from tsantiri.gr http://ift.tt/2pnFoWe
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου