Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

ΝΔ προς Τσίπρα: Λίγη επαφή με την αλήθεια και την πραγματικότητα δεν βλάπτει

«Οι μόνοι ωφελημένοι εργαζόμενοι της περιόδου του είναι τα στελέχη της κομματικής του νομενκλατούρας» «Λίγη σεμνότητα και λίγη επαφή με την αλήθεια και την πραγματικότητα δεν βλάπτει κ. Τσίπρα…», σχολιάζει η ΝΔ με αφορμή το μήνυμα του πρωθυπουργού για την εργατική Πρωτομαγιά. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι η πραγματικότητα είναι ότι επί των […]

from tsantiri.gr http://ift.tt/2pOQqVZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου