«Οι μόνοι ωφελημένοι εργαζόμενοι της περιόδου του είναι τα στελέχη της κομματικής του νομενκλατούρας» «Λίγη σεμνότητα και λίγη επαφή με την αλήθεια και την πραγματικότητα δεν βλάπτει κ. Τσίπρα…», σχολιάζει η ΝΔ με αφορμή το μήνυμα του πρωθυπουργού για την εργατική Πρωτομαγιά. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι η πραγματικότητα είναι ότι επί των […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2pOQqVZ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου