Ο Στέλιος Χανταμπάκης είναι ο παίκτης του «Survivor» που συζητήθηκε όσο κανείς άλλος, πριν αλλά και μετά την αποχώρησή του από το παιχνίδι. Πλέον, έχει επιστρέψει στην στην Ελλάδα και κάνει τον δικό του απολογισμό στο «Down Town» της Κύπρου. Αναλυτικά η συνέντευξη του: Τι ήταν αυτό που σου είχε λείψει πιο πολύ απ’ την Ελλάδα, όσο […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2qwuV8Z
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου