Η Νότια Κορέα πρότεινε σήμερα στη Βόρεια Κορέα να διεξαχθούν συνομιλίες υψηλού επιπέδου την 9η Ιανουαρίου προκειμένου να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, μετά το χέρι που έτεινε ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ο οποίος αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο συμμετοχής… Διαβάστε τη συνέχεια στο tribune.gr
from tsantiri.gr http://ift.tt/2lCbag0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου