Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

«Άνοιγμα» από Νότια Κορέα σε Κιμ: Να μιλήσουμε στις 9 Ιανουαρίου για να τα βρούμε

Η Νότια Κορέα πρότεινε σήμερα στη Βόρεια Κορέα να διεξαχθούν συνομιλίες υψηλού επιπέδου την 9η Ιανουαρίου προκειμένου να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, μετά το χέρι που έτεινε ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ο οποίος αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο συμμετοχής… Διαβάστε τη συνέχεια στο tribune.gr

from tsantiri.gr http://ift.tt/2lCbag0
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου