«Μίλησε πάλι ο Ταγματάρχης της χωροφυλακής της χούντας, ο υμνητής των βασανιστών» «Φασισταριό» χαρακτήρισε τον μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο με ανάρτησή του στο Facebook τη παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ο Παύλος Πολάκης. Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, με αφορμή τα όσα είπε ο Αμβρόσιος κατά του Αλέξη Τσίπρα αντέδρασε, χαρακτηρίζοντάς τον ακροδεξιό. Ο Αμβρόσιος μεταξύ άλλων […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2CmXa46
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου