Το ενδεχόμενο οι αυτοκτονίες των δυο τουριστών, ενός Γερμανού και μιας Βουλγάρας που βρέθηκαν νεκροί στις 31 Δεκεμβρίου στην Κεφαλονιά, να είναι αποτέλεσμα σατανιστικών τελετών εξετάζουν οι Αρχές. Αυτό το πρώτο συμπέρασμα βγήκε από το ότι στον χώρο και δίπλα στα πτώματα (30-35 ετών αμφότεροι) βρέθηκαν πεντάλφες και μενταγιόν με σατανιστικά σύμβολα. Η γυναίκα βρέθηκε στο σαλόνι του διαμερίσματος που είχε ενοικιαστεί μέσω […]
from tsantiri.gr http://ift.tt/2DOye1X
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου