Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μωράκι 7 μηνών από το Αγρίνιο κατάπιε… φυλακτό! Πανικόβλητοι οι γονείς του

​Στην «Κούλουρη πήγε η ψυχή» ενός ζευγαριού, καθώς το μόλις εφτά μηνών μωράκι του κατάπιε… ένα φυλακτό!

Οι γονείς πανικόβλητοι το μετέφεραν κατευθείαν στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου. Εκεί διαπιστώθηκε μετά από ακτινογραφία πως πράγματι το παιδί είχε καταπιεί το φυλακτό και έπρεπε να διακομισθεί στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας, όπως και έγινε.

Οι γιατροί παρακολουθούν στενά το μωράκι το οποίο νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, ενώ το φυλακτό είναι… πλέον παρελθόν!

star.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μωράκι 7 μηνών από το Αγρίνιο κατάπιε… φυλακτό! Πανικόβλητοι οι γονείς του - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.



from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/27ygYbv
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου