Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια παραδέχεται: «Προσπάθησα να θηλάσω τον αδερφό μου»

Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια παραδέχεται: «Προσπάθησα να θηλάσω τον αδερφό μου»

 

«Εγώ τον μεγάλωσα. Τον πήρα στα χέρια μoυ ημερών και ήμουν εννέα ετών. Πιστέψτε με… Έβγαλα το στήθος μου για να τον θηλάσω. Έκλαιγε τόσο πολύ που μελάνιαζε. Τι να θηλάσω; Δεν ήξερα; Ήθελε τη μαμά του», είπε η Κατερίνα Στανίση συγκινημένη, στη συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα».

Μεταξύ άλλων μίλησε για το πόσο δύσκολα μεγάλωσε τον αδερφό της με τον οποίο είναι πολύ δεμένη.

Πηγή: faysbook.gr

Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια παραδέχεται: «Προσπάθησα να θηλάσω τον αδερφό μου» - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.



from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/21vef1U
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου