Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Χρονια πολλά κορίτσι μου

Σήμερα η κόρη μου μου έχει  γενέθλιά…
Γίνεται 7…..
Κι εγώ κάθομαι εδώ κι αναρωτιέμαι πώς πέρασαν τόσα χρόνια … σαν νερό… σαν αέρας..
ολα αυτά τα χρόνια γίναν υπέροχα γιατί υπήρχε για μένα Η Ηρώ μου, το σταθερό σημείο της ζωής και η ελπίδα μου ..
Οι συνηθισμένες ευχές δεν αρκούν σε μια μάνα..
Πολύχρονη, υγιής, ευτυχισμένη είναι πράγματα που ευχόμαστε στους αγαπημένους μας.. όμως τώρα που θέλω να ευχηθώ στο παιδί μου δεν υπάρχουν τα λόγια που περιγράφουν το νόημα, το σχήμα, το άρωμα αυτής της αγάπης…. της μητρικής….
Ολο και περισσότερο συνειδητοποιώ πως πιο πολύ απ” οτιδήποτε άλλο στη ζωή μου νοιώθω μάνα της Ηρώς ..
Θά θελα να μπορούσα να σκεπάσω με τα φτερά μου αυτό το μοναδικό για μένα πλάσμα, να μην τ” αγγίξει σκληρά ούτε ο άνεμος… όσο παράξενο κι αν ακούγεται αυτό…
Κι αν δεν έχω τόσο μεγάλα φτερά… να τα βρω! Να κάνω πράγματα γι” αυτη πέρα απ” όσα μπορώ, πέρα απ” αυτά που γίνονται ανθρώπινα απλά και μόνο για να τη βλέπω ευτυχισμένη.
Εκείνο που παρακαλώ είναι να πετάει με τα δικά της φτερά πάντα προς το φως και να μη γίνω ποτέ εμπόδιο, έστω κι από αγάπη, στα σχέδιά της. Γιατί η ζωή της ανήκει ολοκληρωτικά και πρέπει να είναι ελεύθερη, υπεύθυνη και δημιουργικη, χωρίς βαρίδια στα πόδια από λάθος πρακτικές και εξαρτήσεις. Και δυστυχώς όλοι μας, όσο προοδευτικοί άνθρωποι κι αν είμαστε, κάνουμε λάθη ίσως από υπέρμετρη αγάπη που πληγώνουν και στεναχωρούν τα παιδιά μας και νοιώθουν καμμιά φορά ότι δεν πιστεύουμε σ” αυτά.
Είμαι ευγνώμων στο κορίτσι μου γιατί Και της χρωστάω πολλά. Είναι ένα άνθρωπάκι με υπέροχη καρδιά και δύναμη,  που δεν χαρίζεται, με άποψη και χαρίσματα και εύχομαι να την δω ευτυχισμένη!

Η μητρότητα δεν ήταν πάντα έυκολη αλλά τελικά είναι συναρπαστική.

Αυτές τις συναρπαστικές στιγμές μόνο τα παιδιά μπορούν να μας τις χαρισουν

Σ” αγαπώ μέχρι το Θεό παιδί μου. Δεν μετριέται η αγάπη μου για σένα …
Να μ” αξιώσει η μοίρα να διατηρώ το μυαλό μου στο κεφάλι μου όσο ζω και να μην  κουράσω σε τίποτα μεγαλώνοντας…

Να σε βλέπω να προκόβεις στη ζωή, να είσαι χαρούμενη, να κάνεις τη δικια σου ευτυχισμένη οικογένεια .
Να αφήσεις κάποια στιγμή τη μαμά πισω … Για να σε  κοιτάει  όταν θα προχωράς στους δρόμους που θα χαράζεις…
Αυτό θέλω…
Κι αν στη ζωή μου έχω κάνει κάτι καλό σε κάποιον άνθρωπο, ότι κι αν είναι αυτό, θέλω αυτό το καλό να γίνει το φως στη ζωή του παιδιού μου..

Χρόνια πολλά κορίτσι μου!

Χρόνια πολλά μικρό μου θαύμα!

Χρονια πολλά κορίτσι μου - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.



from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/1RmIVII
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου