Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

H μικρή Μαρίνα έχει γενέθλια και η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε φωτογραφία της με γλυκες ευχες

Ναι…ναι καλά ακούσατε!!! Η Ελένη Μενεγάκη σήμερα είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ! Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο έφερε στην ζωή τον καρπό του έρωτα της με τον Μάκη Παντζόπουλο, το Μαρινάκι τους!

Η παρουσιάστρια δεν έχει ανεβάσει ποτέ φωτογραφία με το μωρό της, την Μαρίνα… Σήμερα όμως, την ημέρα των γενεθλίων της, ξάφνιασε όλους τους διαδικτυακούς της φίλους, ανεβάζοντας την πρώτη φωτογραφία. Καταλαβαίνετε πως τα like και τα σχόλια έπεσαν βροχή! Η ίδια έγραψε στην λεζάντα: «αγάπη μου, μωρό μου, καρδούλα μου, μικρό μου κορίτσι, χρόνια σου πολλά αστεράκι μου. Πέρασε 1 χρόνος από το βράδυ εκείνο που ήρθες στην ζωή μας … Σε λατρεύουμε».

menegaki2

H μικρή Μαρίνα έχει γενέθλια και η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε φωτογραφία της με γλυκες ευχες - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.



from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/1SuaOAU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου