Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Ηθοποιός του «Μπρούσκο»: «εδώ και τρεις μήνες είμαι στα πρόθυρα να αυτοκτονήσω»

Αναστάτωση στα social media έχει προκαλέσει η ανάρτηση μιας εκ των ηθοποιών της σειράς «Μπρούσκο», η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει πως «εδώ και τρεις μήνες είμαι στα πρόθυρα να αυτοκτονήσω»!

Στη μακροσκελή της ανάρτηση, το απόγευμα της Παρασκευής, η καταξιωμένη Κύπρια ηθοποιός, Ντόρις Κυριακίδου γράφει: «κάποτε, όταν μίλησα στα ΜΜΕ και είπα σκληρές αλήθειες, κάποιος κύριος μου έγραψε στο messenger ότι τώρα πρέπει να υποστώ τις συνέπειες. Η αλήθεια πονά! Όχι αυτούς, αλλά εμένα. Με θέλουν σιωπηλή. Μια μηχανή που να ξέρει να ελίσσεται για να μην πεινάσει. Άρα, ειλικρινά λυπάμαι που μίλησα».

andreas

Η ηθοποιός με τον δημιουργό του «Μπρούσκο», Ανδρέα Γεωγίου)

«Αν τα λόγια αυτού του κυρίου σήμαιναν ανεργία, τότε τα κατάφεραν να με περιθωριοποιήσουν και να με κάνουν να μετανιώσω για ό,τι είπα. Εσείς κύριοι ξέρετε να τιμωρείτε. Πήρα το μάθημά μου. Αν αυτό σας αρκεί, τότε ευχαριστώ που με ακούσατε. Δεν είμαι ο Ιωάννης ο Πρόδρομος για να φωνάζω έως την μέρα της αποκεφάλισής μου. Εγώ είμαι η Ντόρις και έχω οικογένεια. Ταπεινά απολογούμαι αν έθιξα άτομα. Αυτοσκοπός ήταν η κατάθεση γεγονότων που πολλοί ηθοποιοί τόλμησαν να περιγράψουν», συνεχίζει.

Και το συγκλονιστικότερο κομμάτι έρχεται στο τέλος: «ίσως πόνεσα κάποιους. Όμως, πιο πολύ πονάει η οικογένειά μου κι εγώ, που βρίσκομαι εδώ και τρεις μήνες στα πρόθυρα να αυτοκτονήσω! Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας».

fa

(Η ανάρτηση της ηθοποιού)

Αν και η τηλεοπτική Ανδρούλα, η οικιακή βοηθός του Αχιλλέα και της Μελίνας στο «Μπρούσκο», δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, συνόδευσε την ανάρτηση με μία φωτογραφία της με την παρουσιάστρια Χριστιάνα Αριστοτέλους, της εκπομπής «Για Σένα», στην οποία, τον Οκτώβριο του 2014, είχε αποκαλύψει τις δύσκολες στιγμές της, αφήνοντας αιχμές για συναδέλφους της.

Για την ιστορία, η Ντόρις ήρθε προ μηνών σε κόντρα με έναν από τους πρωταγωνιστές της σειράς, τον Κούλλη Νικολάου, με αφορμή τον… Θεοχάρη Ιωαννίδη. Όλα άρχισαν μετά το «άδειασμα» του Νίκου Μουρατίδη στον Θεοχάρη, τον οποίο έσπευσε να υπερασπιστεί ο Κούλης και, κάπως έτσι, άρχισαν οι διαξιφισμοί, μέσω Facebook, των δύο Κυπρίων ηθοποιών.

faCE

(Κάποιες από τις αναρτήσεις των δύο ηθοποιών με αφορμή τις δηλώσεις Μουρατίδη για τον Ιωαννίδη)
Δείτε στο βίντεο  του star όσα είχε πει η ηθοποιός στην εκπομπή «Για Σένα»

Ηθοποιός του «Μπρούσκο»: «εδώ και τρεις μήνες είμαι στα πρόθυρα να αυτοκτονήσω» - Διαβάστε περισσότερα στο Daddy-Cool.gr.



from Daddy-Cool.gr http://ift.tt/1LTiLKa
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου